Trei rețete de paste cu calorii puține

0
612
Trei rețete de paste cu calorii puține

Ești înnebunit după paste? Și noi… 😉 Așa că avem trei rețete de paste cu calorii puține delicioase, care să-ți redea energia după o zi intensă.

Spaghete punchy

Ingrediente: 75 de grame de spaghete din făină integrală, 2 felii de anșoa, un cățel de usturoi tăiat mărunt, o lingură de ulei de măsline, o jumătate de linguriță de paprika, un dovlecel mic tăiat cubulețe, 100 de grame de roșii cherry, o mână de rucola, sucul de la jumătate de lămâie.

Spaghete punchy

Mod de preparare: Într-o cratiță cu apă clocotind, fierbe pastele cu un minut mai puțin decât scrie pe ambalaj. Între timp, prăjește puțin fileurile de anșoa cu usturoi într-o tigaie cu ulei. Adaugă paprika și dovlecelul, după care roșiile și acoperă totul până ce se pătrund. Adaugă pastele direct în tigaie și amestecă. Ia tigaia de pe foc și asezonează cu piper negru proaspăt măcinat și zeama de la lămâie. La final, adaugă rucola și servește preparatul cald.

Valori energetice per porție: 436 kcal, 15 g grăsimi, 53 g carbohidrați, 5 g zahăr, 12 g fibre, 17 g proteine, 0,9 g sare. Conțin și: acid folic, vitamina C, fier.

Melci (conchiglie) cu cârnați și dovleac

Ingrediente: un dovleac mediu curățat și tăiat în bucăți, o lingură și jumătate de ulei de măsline, doi căței de usturoi, un fenicul tăiat subțire, patru cepe verzi, două linguri de praf de chilli, 300 grame de paste conchiglie, 3 cârnați de porc.

Melci cu cârnați și dovleac

Mod de preparare: Pune dovleacul într-o tavă cu apă, acoperă-l cu folie de aluminiu și coace-l pentru 10 miunte. Apoi dă-l prin blender.

Într-o tigaie, adaugă o lingură de ulei, usturoiul, feniculul, ceapa, jumătate din pudra de chilli și un pic de apă. Gătește totul pentru 5 minute. Adaugă compoziția în blender alături de dovleac și mixează până obții o textură omogenă.

Într-o oală separat, fierbe pastele și strecoară-le la final.

Pune o tigaie pe foc și prăjește în ulei de măsline carnea din cârnați, adaugând pudra de chilli rămasă. Peste carnea rumenită, adaugă pasta de dovleac și amestecă.

Servește pastele în boluri, adăugând pe deasupra sosul cu carne.

Valori energetice per porție: 462 kcal, 16 g grăsimi, 60 g carbohidrați, 6 g zahăr, 9 g fibre, 15 g proteine, 0,7 g sare.

Lasagna la tigaie cu mazăre și praz

Ingrediente: două linguri de ulei, două bucăți de praz tăiat mărunt, doi căței de usturoi, 250 de grame de mazăre congelată, 100g kale, o lingură de muștar, două linguri de smântână slabă, coaja de la o lămâie, 4 foi de lasagna proaspete.

Lasagna la tigaie cu mazăre și praz

Mod de preparare: Pune prazul și usturoiul la călit într-o tigaie cu ulei. Adaugă aici mazărea și varza kale, dar și un pic de apă și gătește până ce frunzele de varză se înmoaie și mazărea se decongelează. Dă focul la minim și adaugă muștarul, smântâna și trei sferturi din coaja de la lămâie. Adaugă apă și vei obține un sos delicios.

Într-o oală cu apă clocotind adaugă foile de lasagna și lasă-le până se înmoaie. Pune câte o foaie de lasagna pe farfurie, peste care adaugă sosul obținut și repetă procesul până ce termini compoziția. Deasupra presară restul de coajă de lămâie și asezonează cu piper negru. 

Valori energetice per porție:  450 kcal, 21 g grăsimi, 41 g carbohidrați, 12 g zahăr, 13 g fibre, 18 g proteine, 0,5 g sare.

Citește și: 3 motive să introduci oul în dieta zilnică

Urmărește FitnessMag.ro pe Facebook și Instagram

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.