Sodexo România a achiziționat integral 7card

0
25

Andrei Crețu, Iulian Cîrciumaru și Cătălin Ivașcu, co-fondatorii brandului 7card, ies din acționariat dar rămân în echipa de conducere.

Sodexo România a finalizat luna aceasta preluarea pachetului integral de acțiuni a 7card, în cadrul unei tranzacții începute în 2016, cu preluarea unui pachet de 20% și urmată de achiziționarea a 40% dintre acțiuni în 2017, compania devenind astfel cel mai mare furnizor de abonamente corporate pentru activități reacreative, sport și wellness din România.

Compania Benefit Seven, care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 7 milioane de euro, a înființată în 2011 de către Andrei Crețu, Iulian Cîrciumaru și Cătălin Ivașcu, care au introdus în România conceptul de abonamente unice cu acces concomitent la mai multe săli de sport și wellness. În prezent, abonații 7card au acces la o rețea de peste 650 de centre sportive, aproximativ 70% din totalitatea centrelor sportive și de relaxare din România.

”Tranzacția pe care am finalizat-o cu succes luna aceasta consolidează piața beneficiilor extrasalariale și ne permite să oferim companiilor din România și mai multă susținere în realizarea programelor lor pentru fidelizarea și retenția angajaților. Integrarea 7card între serviciile noastre, o operațiune realizată firesc în ultimii trei ani, diversifică oferta Sodexo România pentru îmbunătățirea calității vieții de zi cu zi a angajaților și performanța companiilor”, declară Sven Marinus, CEO Sodexo Benefits & Rewards Services România.

Managementul companiei Benefit Seven va continua să fie asigurat de actuala echipă, care se va implica mai departe în promovarea accesului la mișcare și activități recreative pentru angajații companiilor din România.

”Rămânem alături de 7card și dezvoltăm brandul alături de Sodexo. Ne bucurăm să vedem că în 7 ani am crescut atât de mult și am ajuns la peste 40.000 de abonați activi. Ne place să credem că am convins angajații că sportul este un lucru benefic și, în același timp, am convins companiile că un angajat cu beneficii are o rată de retenție mult mai mare”, spune Andrei Crețu, co-fondator 7card.

În momentul achiziției primului pachet de acțiuni, în 2016, 7card avea peste 16.000 de abonați activi, peste 680 de companii partenere și aproape 370 de săli. În prezent, sunt peste 42.000 de abonați activi, 1.800 de companii și aproape 700 de săli, 7card având extindere națională.

Potrivit unui studiu intern al 7card care a analizat activitatea abonaților, pe parcursul anului 2018, anul trecut, cel al finalizării tranzacției, a înregistrat cea mai intensă activitate sportivă în rețea, utilizatorii adunând 1.863.000 ore de mișcare, echivalentul a 77.525 de zile și a 213 ani.

„Cu o extindere de 70% din totalul sălilor de sport din România, în august 2019, rețeaua 7card este cea mai extinsă din România, iar abonamentul, unul dintre cele mai valoroase beneficii extrasalariale. După finalizarea preluării de către Sodexo România, lucrurile evoluează la un nivel pe care nu l-am anticipat în momentul înființării conpaniei Benefit Seven, dar, firesc, este unul care ne bucură foarte tare”, a declarat Andrei Crețu.

Rețeaua 7card oferă o varietate imensă de activități, pentru întreținere corporală dar și pentru recreere. Studiul amintit mai sus arată că în top cinci industrii cu cei mai sportivi angajați în 2018 sunt cei care activează în industria de software service, automotive&componente, bunuri de larg consum, sectorul public și retail.

Vezi și: 6 antrenori personali pe care să-i urmărești pe Instagram vara aceasta

Urmărește FitnessMag.ro pe FacebookYouTube și Instagram

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.