Rina Iordache: „Un antrenament i-Body e suficient pentru a putea spune că ai făcut sport pentru o săptămână întreagă.”

0
9103
Antrenamentul i-Body

Aparatul i-Body lucrează în același timp toate cele 8 grupe musculare, activând, așadar, până la 95% din masa musculară. Pare SF, așa că am vrut să aflăm care-i treaba la un antrenament i-Body.

EMS, adică electrostimularea musculară, a fost creată inițial cu scop medical, o soluție eficace pentru atleții care au luat o pauză de la antrenamente, fie din lipsă de timp, fie pentru că au suferit diverse traumatisme.

Studiile despre rezultatele date de EMS au dus însă la concluzii care au făcut ca aparatele să poată fi folosite nu numai în acest scop, ci de oricine își dorește un corp tonifiat, masă musculară dezvoltată și, mai ales, rezultate rapide.

Și pentru că i-Body combină electrostimularea cu exercițiile active am povestit cu Rina Iordache, trainer i-Body România, despre această tehnologie revoluționară. Și, cu siguranță o vom testa și noi, așa că vom mai scrie despre asta.

Care este conceptul cu care vine i-Body România pe piața de fitness din România?

Rina Iordache: E o tehnologie revoluționară care îmbină electrostimularea cu exercițiile fizice și le dă clienților posibilitatea ca în numai 20 de minute pe săptămână să se antreneze cu eficiență maximă și să aibă rezultate rapide în timp scurt. Unicitatea i-Body România este că antrenamentele se întâmplă acasă sau la biroul clientului, timpul fiind, iată, în favoarea clienților noștri. Noi le venim în întâmpinare cu toată experiența noastră, dar și cu sfaturi pe zona de nutriție astfel încât să fie mulțumiți pe deplin de eforturile depuse!

Cum arată un antrenament i-Body?

Cum arată? În primul rând, ne cunoaștem. E important ca relația dintre antrenor și client să fie una bună, să existe o chimie, pentru că, până la urmă, noi, ca traineri, pătrundem în intimitatea lui, antrenamentele având loc acasă sau la birou. Apoi, clientul se îmbracă într-un costum special care se conectează la aparatul mihabodytec2. E un costum pe care-l oferim noi. Setăm timpul de activitate, de 20 de minute, și împreună facem exerciții fizice de diferite tipuri, în timp ce impulsurile sunt activate pe cele mai importante zone ale corpului.

aparat mihabodytec2

La primul antrenament, de exemplu, măsurăm și masa musculară, volumul adipos, masa osoasă și stabilim vârsta metabolică. Sunt elemente importante care ne ajută să evaluăm situația în timp, să observăm și să analizăm progresul și rezultatele.

Cât de eficientă este electrostimularea musculară (EMS)?

Dacă spun că prin 20 de minute de antrenament pe săptămână activăm toate cele 8 grupe musculare, adică undeva la 95% din masa musculară, pare că am spus tot, nu? Cam atât de eficient este! Desigur că și exercițiile fizice pe care le facem în combinație cu electrostimularea ajută foarte mult, solicită organismul, împreună sunt cheia spre un corp mai tonifiat și spre rezultate rapide.

Pentru cine este indicat un astfel de antrenament?

Antrenamentul este indicat pentru oricine își dorește să se mențină, să se tonifieze, să revină la kilogramele dintr-o anumită perioadă a vieții, să-și recapete tonusul, luminozitatea și fermitatea pielii.

i-Body România e potrivit pentru cei care stau la birou foarte mult, pentru că activăm foarte bine și mușchii spatelui prin antrenamente, dar și pentru proaspetele mămici. E foarte eficient și pentru sportivii de performanță, dar și pentru persoanele care trec printr-o perioadă post-operatorie.

Există contraindicații pentru un astfel de antrenament?

Contraindicații nu există. E important totuși să păstrăm această regulă în parametri normali – de o ședință pe săptămână, să nu forțăm și să ne dorim mult mai mult crezând că 20 de minute sunt puține. Nu sunt, vă garantez! Sunt exact ce trebuie pentru a fi convinși că a-ți făcut sport pentru o săptămână întreagă.

Care este diferența între un antrenament i-Body și unul convențional?

Diferența este în primul rând de timp pe care-l alocăm antrenamentului. Dacă cu i-Body România acorzi 20 de minute pe săptămână sportului și arzi peste 525kcal, imaginați-vă că aceleași rezultate le-ați avea printr-un antrenament la sală în 4-6 ore, dar cu eficiență la jumătate.

În lumea în care trăim, când totul se întâmplă atât de repede și resimțim lipsa timpului, această tehnologie revoluționară vrea să vină în ajutorul nostru și să ne facă să ne bucurăm de rezultate mai rapide pentru corpul nostru într-un timp mai scurt. Un alt plus al antrenamentelor cu i-Body România este că e potrivit și pentru proaspetele mămici, inclusiv pentru cele care au recurs la operație de cezariană. Nu le împiedică nimic să se antreneze împreună cu noi, nici măcar pe cele care alăptează.

Poate înlocui complet un astfel de antrenament mersul la sală sau orice altă activitate fizică?

Îl poate înlocui, desigur. Antrenamentul e suficient pentru a putea spune că ai făcut sport pentru o săptămână întreagă. Evident că atunci când există o îmbinare a activităților sportive, e cu atât mai bine pentru organism și pentru sănătate. De exemplu, avem clienți care se antrenează cu noi, dar sunt și împătimiți ai alergării. O fac pentru că le place și nu ar renunța la asta, iar noi ne bucurăm.

Dar avem și clienți care mergeau la sală mai mult forțați, dorindu-și să slăbească, dar nu le făcea o atât de mare plăcere, ba dimpotrivă. Așa că trecerea de la antrenamentul convențional la cel cu i-Body România a fost ca o gură de aer proaspăt.

Care sunt principalele beneficii ale unui astfel de antrenament?

Antrenamentele cu i-Body România au multiple beneficii. Aș vrea să amintesc în primul rând două – antrenamentul durează numai 20 de minute pe săptămână, echivalentul a 4-6 ore petrecute în sala de fitness, iar trainerii se deplasează acasă sau la birou, așa că nu există scuze pentru clienții noștri că pierd timpul în trafic sau căutând loc de parcare. Totul se întâmplă în spațiul lor, acolo unde-și doresc.

În plus, prin acest tip de antrenament se lucrează 95% din masa musculară, de două ori mai mult decât printr-un antrenament convențional, în sala de fitness, timp în care se pun la lucru toate cele 8 grupe musculare și se activează mușchi care de obicei se lucrează destul de greu, cum ar fi musculatura care susține coloana vertebrală sau, concomitent, mușchii agoniști și antagoniști. Experiența noastră, a trainerilor, este importantă, ne concentrăm pe nevoile clienților, oferind soluții de antrenamente personalizate, dar și consultanță nutrițională.

Câte ședințe de antrenament sunt recomandate?

Noi recomandăm un minimum de 6-8 ședințe pentru a vedea rezultate. Depinde mult de la client la client, de cât de serios se ține de antrenamente, dar și de alimentația zilnică. Vorbim de rezultate rapide și de eficiență maximă a sesiunilor de antrenament atunci când și clientul este receptiv la sugestiile noastre și la sfaturile cu care-l consiliem atât în ceea ce privește antrenamentele, cât și nutrițional.

E suficient un antrenament de doar 20 de minute?

Pe săptămână? Da, sigur. Nici nu recomandăm să se facă mai mult de o ședință în acest interval. Antrenamentul este intens, solicitarea mușchilor este mare, efortul fizic este susținut, așa că 20 de minute pe săptămână sunt suficiente. Poate nu pare la prima vedere că ar ajunge, dar vă provoc să încercați i-Body România și veți înțelege ce spun. Veți simți imediat ce dați costumul jos cât de eficient a fost antrenamentul și totul într-un timp atât de scurt!

Cum pot să mă antrenez cu i-Body România?

Suntem prezenți în social media, așa că toți cei care doresc să ia legătura cu noi o pot face prin pagina de Facebook sau de Instagram. Dacă nu, direct la telefon 0752 220 220. Informații se găsesc și pe site, inclusiv despre abonamente, și ne putem auzi oricând pentru detalii și pentru curiozități suplimentare. Răspundem cu drag!

Citește și: 10 motive să încerci electrostimularea musculară (EMS) cu i-Body

Urmărește FitnessMag.ro pe FacebookYouTube și Instagram

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.