Pluta: un mod de relaxare și meditație

0
15
Terapie prin pluta

Să faci pluta în apă este unul dintre cele mai relaxante momente din vacanță. Cu puțină sare, poți să-ți transformi cada personală într-un loc de relaxare și meditație.

De obicei, cel mai ușor să faci pluta este în apă sărată, care pur și simplu te ține la suprafață. Dacă vrei să faci pluta acasă și să beneficiezi de pe urma beneficiilor acestei activități, atunci cel mai bine ar fi să îți cumperi sare Epsom, sau să mergi la o piscină a cărei ape a fost tratată cu această sare specială.

Poți să-ți creezi o atmosferă specială folosind diverse lumini și muzică ambientală. Apoi ai de parcurs 7 pași care te vor ajuta să meditezi și să te relaxezi.

1. Introspecție: Poți să îți verifici starea mentală și fizică în urma experienței, care îți va arăta cu adevărat în ce stadiu te afli.  

2. Țeluri: Îți poți seta noi obiective pe termen lung sau mai scurt. Poți să vizualizezi cea mai bună versiune a ta mergând de-a lungul unei zile și notând, la final de zi, trei obiective noi de îndeplinit.

3. Plan de acțiune: Aici vei gândi planuri de acțiune pentru a pune în aplicare acele planuri de la punctul anterior.

4. Conexiuni noi: Vei alege doi oameni care suferă și te vei pune în locul lor pentru câteva momente.  

5. Recunoștință: Vei nota lucrurile din viața ta pentru care ești recunoscător. 

6. Ce e important: Îți vei vizualiza viața perfectă, comparând-o cu viața pe care o trăiești acum.

7. Imagine de ansamblu: Ultima parte a sesiunilor de plută se axează pe resursele proprii și pe atribuțiunile avute.

Citește și: Ross Edgley a înconjurat înot Marea Britanie în 157 de zile

Urmărește FitnessMag.ro pe Facebook și Instagram

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.