Noul Apple Watch n-a intrat la apă, însă clipul de lansare da – și ne place!

0
76

Noul Apple Watch a ajuns la seria a treia, iar fanii Apple s-au înghesuit cu laude, atâtea că americanii au venit cu un video de prezentare care le are în centrul atenției.

Cu toții știm devotamentul faniilor Apple față de produsele gigantului american, iar cea de-a treia generație a popularului Smart Watch a fost prezentat cu un clip ce-și dorește să promoveze fix asta.

Dear Apple”, căci așa se numește clipul, prezintă numeroși oameni cât se poate de diferiți care-și citesc scrisorile de mulțumire scrise chiar de ei în care punctează importanța Apple Watch-ului în viața lor.

Declarațiile oamenilor, citite în cadre extrem de diferite unul de celălalt, reliefează ideea că produsul companiei din Statele Unite i-a ajutat în mod real să ducă o viață mai sănătoasă. Asta fie că vorbim de o bătrânică de 99 de ani care vizitează lumea, o atletă câștigătoare de medalii la olimpiadă sau un alergător de maratoane orb.

Spotul nu este fără precedent in istoria Apple, campania „Shot On Iphone” mergând pe aceeași cale orientată către client, conceptul de testimonial fiind folosit și în campania „Swtichers” pentru iMac.

Pe lângă „Dear Apple”, un alt clip – „Surf” – a fost prezentat, acesta din urmă prezentând concis dar plăcut generația a treia a ceasului. Acesta are acum calități de celular, ne mai fiind nevoie de împerecherea cu un iPhone. Această îmbunătățire este prezentată prin ochii unui surfer care este apelat în timp ce valsează de pe val pe val – ceva perfect obișnuit.

Cea de-a treia „venire” a ceasului de la Apple a coincis cu lansarea noilor iPhone 8 și iPhone X, ceasul fiind prezentat de Tim Cook – CEO-ul Apple – ca primul din lume, surclasând Rolex. Nu este clar, însă, după care criteriu s-a ghidat acesta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.