LifeBox lansează un meniu adaptat pentru persoanele care stau acasă în această perioadă

0
6178
Lifebox Comfortbox

LifeBox lansează un meniu zilnic cu 2 mese principale și o gustare, adaptat pentru persoanele care stau acasă în această perioadă.

LifeBox, conceptul de healthy food delivery dedicat persoanelor care își doresc un stil de viață sănătos, a lansat meniul ComfortBox, gândit special pentru această perioadă în care cei mai mulți dintre clienți lucrează de acasă. Noul meniu asigură 2 mese principale și o gustare pe zi, preparate în siguranță din ingrediente variate.

Pentru fiecare meniu ComfortBox comandat, compania donează 2 lei pentru spitalele care luptă cu COVID-19

Meniul ComfortBox include prânz, gustare (supă) și cină și este disponibil pentru acasă, livrat în sistem contactless, în două variante: Vegetarian, pentru prețul de 33 lei și Optim, care conține și preparate din carne la mesele principale, pentru prețul de 39 lei.

La cele două variante disponibile, clienții pot adăuga și o gustare dulce pentru 9 lei în plus sau o pâine artizanală cu maia și semințe pentru 5 lei.

Noul meniu ComfortBox a fost gândit pentru a veni în ajutorul clienților în această perioadă dificilă, oferindu-le o opțiune de alimentație variată la un preț accesibil, cu preparate gătite în condiții optime de igienă și siguranță.

Astfel, aceștia pot reduce pe cât posibil deplasările la supermarket pentru a își procura produse alimentare, respectând recomandările din această perioadă ale autorităților.

Totodată, din prețul fiecărui meniu ComfortBox comandat, compania redirecționează 2 lei către Asociația Zi de Bine pentru strângerea de fonduri pentru spitale și personalul medical.

Donațiile vor fi folosite în campania #ScutPentruSpitale pentru achiziționarea de echipamente medicale, echipamente de protecție, dezinfectanți, teste de diagnostic și alte resurse necesare cadrelor medicale în lupta cu COVID-19. De asemenea, clienții LifeBox pot face donații către asociație și prin butonul de donație disponibil în pagina de Checkout.

LifeBox anunță că a întrerupt pentru moment posibilitatea de plată a meniurilor în numerar, clientul având la dispoziție opțiunea de plată online pe site, iar livrarea se face contactless.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește FitnessMag.ro pe FacebookInstagram și YouTube!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.