Kinga Sebestyen îți recomandă câteva exerciții eficiente ca să nu te îngrași cât stai acasă

0
8300
Kinga Sebestyen îți recomandă câteva exerciții eficiente ca să nu te îngrași acasă

Izolarea la domiciliu poate reprezenta un real pericol pentru siluetă, în condițiile în care am devenit peste noapte mai sedentari ca niciodată. Tocmai de aceea, Kinga Sebestyen îți recomandă câteva exerciții eficiente ca să nu te îngrași acasă.

Chiar dacă nu obișnuiam să mergem la sală frecvent până de curând, simplul fapt că nu mai mergem pe jos atât de mult își pune amprenta asupra formei fizice.

Soluția este să fim atenți la cât și ce anume mâncăm în această perioadă și să facem sport acasă sau în curte, după caz.

„O oră pe zi de mișcare ne aduce multe beneficii. Alocați din timpul pe care l-ați petrece pe canapea vizionând filme și seriale. Kilogramele în plus nu afectează doar aspectul fizic, ci și sănătatea. Crește colesterolul, grăsimea se depune pe abdomen, pe organe, pe artere. Avem nevoie de o sănătate bună și de un sistem imunitar puternic în special în această perioadă când suntem amenințați de acest virus”, spune Kinga Sebestyen, cea care a făcut din Kangoo Jumps un fenomen internațional.

Kinga recomandă efectuarea unor exerciții de bază menite să accelereze metabolismul și să ardă depunerile de grăsime, să stimuleze sistemul limfatic și să tonifieze musculatura.

În cazul său, alege să facă aceste exerciții având ghetele Kangoo Jumps în picioare, pentru o mai mare eficiență.

Începeți cu exerciții de încălzire – rotire mâini, picioare, umeri, gât, extensii, apoi sărituri ușoare. Apoi antrenați mușchii picioarelor, fesierii, abdomenul, bratele și spatele.

Faceți serii de genuflexiuni cu coborâre cât de jos puteți. Atenție să mențineți spatele drept.

Pentru mușchii picioarelor și fesieri faceți fandări înainte, din mers și laterale. Greutatea corpului este suficientă, însă ajută și mai mult dacă țineți în mână gantere sau sticle cu apă. Eu țin în picioare ghetele Kangoo Jumps

Flotări cu mâinile la sol și corpul la nivel orizontal. Pentru mai multă eficiență, urcați picioarele pe canapea și păstrați palmele pe podea, corpul fiind astfel înclinat. Mențineți abdomenul încordat și spatele drept tot timpul.

Ridicări de gantere sau sticle cu apă, laterale sau în față.

Pentru triceps faceți flotări verticale, sprijinindu-vă cu mâinile la spate pe un scaun. Atenție să nu vă dezechilibrați, iar scaunul să fie stabil.

Serii de abdomene clasice și laterale, cu picioarele la podea sau ridicate. Aici eu țin în picioare ghetele Kangoo Jumps pentru un mai mare efort, ele cântărind 2 kilograme fiecare.

Planșe cât mai îndelungate. Stați pe coate, cu corpul perfect aliniat, nici mai sus, nici mai jos. Încearcă să reziști măcar un minut așa.

Kinga Sebestyen îți recomandă câteva exerciții eficiente ca să nu te îngrași acasă

Dacă ai un covor gros și nu deranjezi vecinii, poți face sărituri de diverese tipuri: cu picioarele apropiate și depărtate, cu genunchii ridicați la piept, Jumping Jacks, etc. Eu, spre exemplu, sar pe ghete Kangoo Jumps pe un covor gros. Cu tot ce fac în casă, se pot arde chiar și 800 de calorii pe oră, ceea ce este eficient, în condițiile în care nu avem altă alternativă și e necesar să stăm izolați la domiciliu.

La final nu uitați să faceți streching pentru ca musculatura să nu rămână tensionată.

Pentru a-i ajuta pe cei de acasă, Kinga Sebestyen realizează zilnic transmisii live pe pagina sa de Facebook, arătând modalități de a face sport la domiciliu.

La orele clasice de Kangoo Jumps, în sală, se pot arde și 1500 de calorii. Kinga Sebestyen explică de ce.

„În timpul exercițiilor de săritură, abdomenul este perfect lucrat, astfel că se ard rapid straturile de grăsime din jurul taliei. Sunt peste 1000 de repetări în timpul unui astfel de exercițiu, astfel că efectul este garantat.

Exercițiile pe ghete lucrează tot corpul, brațele, picioarele, mai intens cu 80% decât alte forme de sport. Faci cardio și tonifiere în acelați timp. Scapi garantat de 10 kilograme pe lună. Eu dacă se întâmplă să pun 1-2 kilograme în plus, le dau jos în doar 2 antrenamente. Nu sunt stresată să am mereu o dietă strictă.

Îmi permit să mănânc mult și seara pentru că știu că a doua zi dau jos la următorul antrenament. Am o pereche de jeans de acum 25 de ani care reprezintă măsura mea ideală. Îl probez și știu tot timpul dacă m-am îngrășat ori am slăbit. Când nu am ore de grup, merg să alerg în parc pe ghete sau fac acasă exerciții la saltea cu ghetele în picioare. Fac genuflexiuni și fandări pe ghete, iar acestea lucrează și mai bine mușchii. Pentru abdomen plat, stau întinsă și ridic câte un picior cu gheata, orizontal sau lateral. Fiecare gheată are cam 2 kilograme, astfel că pune și mai mult mușchii în mișcare. Și pentru posterior este o adevărată minune. Ridici piciorul în spate, având gheata pusă, iar fesierii sunt imediat lucrați”, spune Kinga Sebestyen.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește FitnessMag.ro pe FacebookInstagram și YouTube!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.