Ce gustări sănătoase să mănânci când ești pe fugă

0
128
Gustari sanatoase

Gustări sănătoase? Greu de respectat când suntem pe fugă. Am totuși câteva sfaturi care te pot salva de tentațiile nesănătoase.

De nenumărate ori am auzit persoane care spun că, în timpul săptămânii, cât se duc la birou sau au un program bine stabilit, le este super ușor să respecte un plan alimentar, fie el de slăbire, sau pur si simplu de mâncat sănătos.

Dar, când vine weekendul, totul se schimbă, pentru că ești plecat de acasă, nu apuci să gătești și mai ales, ți se face foame fix în momente în care ești în mișcare sau pe fugă. Ce ne facem atunci, astfel încât să nu dăm iama în primul lucru care ne vine la îndemână să-l cumpărăm, care de cele mai multe ori este ceva nesănătos?

Indiferent când îți este ție mai dificil să-ți respecți programul alimentar, principalul sfat în acest caz este să fii mereu pregătit și să încerci să anticipezi foamea, oriunde ai fi. Pentru celelalte cazuri, am pus aici câteva idei:

Rezerva din geantă

E o chestie de obișnuință, însă încearcă să ai mereu ceva în geantă pentru cazuri neprevăzute în care ți se face foame. Eu am mereu o cutiuță cu migdale și nuci crude cu mine, și rămâne cea mai bună opțiune cea cu nuci și semințe, mai ales că rezistă la orice fel de temperatură și sunt și foarte hrănitoare.

Gustări sănătoase de la magazin

Aici depinde de situația la care trebuie să te adaptezi. Important e să nu te arunci în primul magazin sau restaurant fast food doar pentru că ți-e foame, ci să cauți unul care te poate ajuta pentru moment.

Câteva variante sunt: biscuiți digestivi (atenție! să fie din făină integrală și preferabil fără zahăr); rondele de orez – cele fără ciocolată, sărate, ca să nu ni se facă foame si mai tare; crackers sau biscuiți vegani – sunt câteva branduri pe piață care oferă o gamă largă de produse fără aditivi și zahăr adaugat, care pot fi o opțiune minunată.

Dacă opțiunile sunt mai limitate în magazin, măcar să încercăm să găsim niște gustări sărate din făină integrală, și nu albă.

Fructe și legume

Deși e cel mai la îndemână lucru la care ne gândim, să ronțăim niște fructe, unele variante ne pot face mai mult rău decât bine. Adică, dacă mâncăm fructe cu prea multă fructoză, crește nivelul de insulină și ni se va face și mai foame, și chiar mai repede.

Fructele de pădure sunt cele mai bune din acest punct de vedere, dar și merele, perele, caisele, piersicile, căpșuni, kiwi sau cireșele, dacă e sezon. Citricele sunt, de asemenea, o variantă, însă pe stomacul gol crează aciditate, deci poate e indicat să le evităm.

Zic că opțiuni există, trebuie doar să ne gândim la cele sănătoase dacă suntem prinși nepregătiți.

Sunt curioasă. Ce gustări sănătoase mai încercați voi când sunteți pe fugă?

Citește și: Lori: „Sportul îmi schimbă starea de spirit în bine.”

Urmărește FitnessMag.ro pe Facebook și Instagram

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.