Smart Drink & Food aduce pe piaţa din România noua apă cu vitamine şi minerale BRAINIA.
Compania le propune consumatorilor români un concept nou de hidratare – o apă cu vitamine şi micro-nutrienţi esenţiali, special creată pentru cei care schimbă lumea în bine prin puterea minţii lor, în 3 variante de produs:
- BRAINIA cafea verde cu adaos de Magneziu, Vitamina B3, Vitamina B5 şi Vitamina B12, extract de cafea verde şi arome naturale de zmeură şi căpşuni;
- BRAINIA ginseng cu adaos de Magneziu, Vitamina B3, Vitamina B7 şi Vitamina B12, extract de ginseng şi arome naturale de fructul pasiunii şi rodie;
- BRAINIA moringa cu adaos de Vitamina C, Vitamina B3, Vitamina B6 şi Vitamina B12, extract de moringa şi arome naturale de lămâie şi grapefruit roz.
BRAINIA conţine un complex optim de vitamine şi minerale ce asigură o bună funcţionare a sistemului nervos şi permite menţinerea unui stil de viaţă sănătos, având un gust răcoritor de fructe. Produsele au un conţinut caloric scăzut şi o etichetă curată: nu au conservanţi, coloranţi artificiali, arome artificiale şi nici zahăr adăugat.
Super ingredientele din cele 3 variante BRAINIA sunt adevăraţi aliaţi pentru minte şi organism, iar combinaţiile de fructe le conferă produselor un gust revigorant.
Cafeaua verde ajută sistemul nervos, stimulând activitatea cerebrală.
Ginsengul este un tonic care îmbunătăţeşte starea de spirit şi reduce stresul.
Moringa este o sursă naturală bogată în vitamine, minerale şi aminoacizi, ce conţine cantităţi semnificative de vitamină A, C şi E, calciu, potasiu şi proteine, excelentă pentru creşterea energiei, a rezistenţei şi a puterii de concentrare.
Produsele BRAINIA sunt disponibile în marile lanţuri de magazine din ţară, precum şi în benzinării.
BRAINIA este primul brand din România susţinut de un „Specialist în pauze cu cap”
Pentru a da randament şi a performa la cote maxime, perioade lungi de timp, mintea noastră are nevoie să alterneze momentele de efort şi concentrare, cu cele de relaxare şi revigorare.
Pauza este şi ea foarte importantă, deoarece alimentează atenţia, schimbă chimia din organism, încurajează creativitatea. Momentele de relaxare a minţii sunt necesare pentru a păstra „busola” mentală în stare de funcţionare şi pentru a menţine un sentiment de prezenţă şi concentrare. Însă, este foarte important să ştim cum şi când să luăm aceste pauze, lucruri pe care le putem afla de la un specialist.
BRAINIA îşi propune să promoveze pauzele cu cap, adică acele momente de respiro, în care mintea rămâne activă până la reluarea muncii. Brandul îi încurajează pe români să fie mai atenţi la nevoia lor de repaus, să înveţe cum să îşi acorde astfel de pauze, într-un mod organizat şi cu sens, pentru a da un randament mai bun şi a-şi recăpăta rapid puterea de concentrare, limpezimea şi claritatea mintală.
Specialistul BRAINIA are rolul de a educa publicul în privinţa importanţei pauzelor cu cap pentru activitatea intelectuală de zi cu zi. Ca promotor al pauzelor cu cap, Specialistul îşi propune ca un număr cât mai mare de români, angajaţi şi angajatori, să se familiarizeze cu acest concept, cu scopul de a integra acest comportament în rutina muncii lor, pentru rezultate mai bune.
Vrei să nu ratezi nici un număr RUNNING MAG / FITNESS MAG în 2020? Abonează-te!
Abonează-te la RUNNING MAG / FITNESS MAG Print Edition