[EPISODUL 1] Antrenament pentru brațe cu Roberto Alexandru – BICEPȘI

0
75
Roberto Alexandru - antrenament pentru brate - bicepsi

Cel mai bine înveți de la experți, așa că pentru secțiunea mușchi îl avem pe Roberto Alexandru, ca să fim siguri că ne antrenăm alături de campioni!

Roagă un băieţel de grădiniţă să îţi „arate muşchii” şi își va flexa mai mult ca sigur braţele, încordându-şi bicepşii. De la Popeye până la cel mai versat veteran din sala de fitness, musculatura braţelor reprezintă cea mai importantă grupă de „arătat”.

Prin urmare, începând cu muşchii biceps, o să vă prezint pentru FITNESS MAG programe şi exerciţii pentru musculatura întregului corp, rutine destinate sportivilor de nivel mediu, adică celor care lucrează cu greutăţi de cel puţin 18 luni.

Eu antrenez bicepsul o singură dată pe săptămână, împreună cu tricepsul. Sunt de părere că nu este nevoie de mai mult de un antrenament, dacă este făcut cum trebuie.

Bicepsul şi tricepsul lucrează în plan secundar şi la alte grupe (bicepsul, la antrenamentul de spate, tricepsul, la cel de piept şi umeri), aşa că au nevoie de suficientă pauză pentru recuperare şi creştere.

Acestea fiind zise, să trecem la treabă.

EXERCIȚIUL 1 – FLEXII CU GANTERA, DIN PICIOARE

Roberto Alexandru - flexii cu gantera din picioare

În total, sunt patru serii, greutatea crescând treptat, iar repetările fiind mai puţine.
Seria 1 – 15 repetări / Seria 2 – 12 repetări / Seria 3 – 10 repetări / Seria 4 – 8 repetări

EXERCIȚIUL 2 – FLEXII CU GANTERA, LA BANCA SCOTT

Roberto Alexandru - flexii cu gantera la banca scott

La acest exerciţiu încercăm să menţinem aceeaşi greutate pentru 3 serii, execuția trebuie făcută cât mai lent (pentru concentrare şi o tensionare cât mai mare a bicepsului).
Seria 1 – 10 repetări / Seria 2 – 10 repetări / Seria 3 – 10 repetări

EXERCIȚIUL 3 – FLEXII CU BARA H, DIN PICIOARE

Roberto Alexandru - flexii cu bara H din picioare

La acest exerciţiu este important să facem mişcarea cât mai corect, să nu încercăm să trișăm și să ne lăsăm pe spate atunci când ridicăm bara. Mişcarea poate fi explozivă pe fază concentrică (pozitivă) și cât mai lentă pe faza excentrică (negativă). Acest exerciţiu este alcătuit din 3 serii, greutatea crescând.
Seria 1 – 10 repetări / Seria 2 – 8 repetări / Seria 3 – 6-7 repetări

EXERCIȚIUL 4 – FLEXII CU BARA DREAPTĂ, DIN PICIOARE

Roberto Alexandru - Flexii cu bara dreapta din picioare

La acest exerciţiu este valabil ce am spus mai sus, la exerciţiul cu bara H, întrucât se aplică aceleaşi principii. Fiind ultimul exerciţiu, mie îmi place să am două serii cu greutate mare şi două serii cu greutate mai mică şi repetări mai multe.
Seria 1 – 6-7 repetări / Seria 2 – 6-7 repetări / Seria 3 – 15-20 repetări / Seria 4 – 15-20 repetări

Descoperă noile noastre exerciții cu Roberto Alexandru în numărul 2 al suplimentului FITNESS MAG, disponibil împreună cu revista RUNNING MAG în rețeaua de magazine Inmedio, la centrele de presă din aeroportul Otopeni și online pe Books Express.

Abonamentele se pot face prin intermediul partenerului nostru Manpres Distribution.

Foto: Marooni
Locație: Best Fitness Gym

Urmărește FitnessMag.ro pe Facebook și Instagram

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here