Aliații tăi în cura de slăbire

0
41
Aliații tăi în cura de slăbire

Atunci când ești la dietă, foame este inamicul numărul 1. Și pentru a-ți atinge toate obiectivele, este foarte important să știi ce să mănânci și să bei. Iată care sunt aliații tăi în cursa de slăbire. 

Ți-ai propus să faci mai mult sport, să ții o dietă, să începi să te simți mai bine în pielea ta. Sunt mulți cei care fac asta, dar nu toți reușesc să se și țină de planul propus.

În cazul unor diete, senzația de foame este foarte greu de controlat. Și cu cât dieta este mai drastică, cu atât mai greu este să o duci la capăt. Tocmai de aceea, noi nu recomandăm o astfel de dietă, ci mai degrabă caută ceva personalizat care să se potrivească cu stilul de viață și obieciurile tale.

Dar chiar și așa, sunt șanse mari, cel puțin în primele zile, să ai impresia că îți este mereu foame. Și atunci este bine să știi ce să mănânci și să bei pentru a păstra un control al caloriilor consumate.

Iată câteva lucruri pe care e bine să le ai în frigider în această perioadă pentru a nu renunța la cura de slăbire.

Legume verzi

Cu o salată depășești ușor senzația de foame și ai în plus nutrienți esențiali pentru un corp sănătos. Evită însă sosurile și dressingurile pentru salată. Cea mai bună opțiune este să folosești doar puțin ulei de măsline extravirgin și suc de lămâie sau oțet de mere.

Uleiuri pentru salate

În orice cură de slăbire, salatele devin felul principal. Așa că este foarte important ce folosești pe post de sos sau dressing pentru ca toate frunzele să aibă un gust.

Cel mai recomandat este uleiul de măsline extravirgin, dar poți să folosești și ulei de floarea soarelui, de nuci, susan, sau alune. Aceste uleiuri sunt de preferat oricărui alt dressing.

Fructe

Chiar dacă ai impresia că fructele conțin mult zahăr, nu trebuie să le scoți din meniu. Ba dimpotrivă. Acestea îți asigură fibrele de care ai nevoie și îți potolesc senzația de foamen. Ține în frigider căpșuni, afine, mure, mere și portocale. Fructele de pădure sunt bogate în antioxidanți și fibre, merele au pectină ceea ce îți reduce apetitul, iar portocalele sunt bogate în vitamina C și au doar 50 – 60 de calorii.

Băuturi calde

Nu încerca lucruri care nu-ți plac. Provocarea de a ține o dietă este oricum foarte mare așa că nu adăuga în meniu lucruri care te vor face să revii la ceea ce mâncai înainte.

Poți să bei 3 -4 cești de cafea fără probleme, pe parcursul unei zile, dar atenție, fără să adaugi zahăr sau lapte. Doar cafea neagră.

La ceaiuri restricțiile nu sunt atât de mari. Ceai verde, ceai olong, ceai de mentă, ceai de fructe. Totul însă fără zahăr.

Popcorn

Este un aliment bogat în fibre, sărac în grăsimi (dacă nu e prăjit în unt sau alte uleiuri) și are calorii puține. Merge ca snack între mese.

Băuturi

Este important să bei cei 2 litri de apă recomandați pe zi. Te ajută în cura de slăbire și îți mai taie din senzația de foame.

Poți să bei apă cu suc de lămâie pentru adaosul de vitamina C, iar ca să compensezi sucurile acidulate poți folosi apă minerală.

Citește și: 6 rețete de smoothie-uri cu fructe

Urmărește FitnessMag.ro pe FacebookYouTube și Instagram

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.