8 exerciții cu Marc Márquez care te fac și pe tine un motociclist mai rapid

0
48
8 exerciții cu Marc Márquez care te fac și pe tine un motociclist mai rapid

Marc Márquez are în palmares 7 titluri mondiale la motociclism viteză, dintre care 5 la clasa MotoGP. Și pentru a face față tuturor solicitărilor pe două roți trebuie să fie mereu în cea mai bună formă din punct de vedere fizic.

Iată câteva exerciții care-l ajută pe pilotul spaniol să fie mai rapid pe pistă, iar dacă și tu ai aceeași pasiune atunci ia notițe. Sigur te ajută și pe tine în cursele de pe circuitul de la Adâncata.

Iar dacă ești doar motociclist amator, sigur te ajută să mergi mai în siguranță pe drumurile publice. Așa că ia notițe și mergi la sală.

Genuflexiuni cu kettlebell pe mingea de fitness. Blochează mișcarea rămânând în izometrie câteva secunde pentru a crește forța coapselor și a trunchiului și pentru a-ți îmbunătăți echilibrul.

Genuflexiuni cu kettlebell pe mingea de fitness

Rowing pentru dezvoltarea musculaturii spatelui în special, dar si a picioarelor. Țineți spatele drept în timpul exercițiului. Ajută și la o coordonare mai bună a mișcărilor.

Rowing pentru dezvoltarea musculaturii spatelui

Tracțiuni cu priză largă tip pronație. Rămâne cel mai bun exercițiu pentru musculatura spatelui, în special a trapezului. Încordare izometrică în punctul în care brațul și antebrațul fomează un unghi de 90 grade pentru creșterea forței. Atenție, nu te ajuta de balans și nu te întinde la maximum.

Tracțiuni cu priză largă tip pronație

Antrenament pentru picioare. Extensii pentru dezvoltarea coapselor, cu accent pe cvadriceps. Cu cât spătarul de sprijin al spatelui este mai lăsat, cu atât mai intens este exercițiul.

Antrenament pentru picioare

Clasicele flotări executate corect dezvoltă atât musculatura pieptului cât și tricepsul, deltoizii și abdominalii. Este important să păstrezi spatele drept în permanență.

Flotări

Flexii la banca Scott pentru o izolare mai buna a bicepsului.

Flexii la banca Scott

Fandări laterale cu folosirea conurilor de aliniament pentru creșterea agilității.

Fandări laterale cu folosirea conurilor de aliniament

Ridicări laterale. Un antrenament perfect pentru umeri, mușchii fiind extrem de solicitați atunci când ești pe motocicletă. Execută întinderi și reveniri lente, fără să smucești greutățile.

Ridicări laterale

Foto: Red Bull Content Pool

Citește și: 8 exerciții cu Lindsey Vonn care te fac și pe tine un schior mai bun

Urmărește FitnessMag.ro pe Facebook și Instagram

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.