5 sfaturi de la Colleen Fotsch care să te motiveze să mergi mai departe la antrenament

0
155
5 sfaturi de la Colleen Fotsch

Colleen Fotsch, vedeta americană de CrossFit, îți dă 5 sfaturi care să te motiveze să mergi mai departe la antrenament.

După ce a fost de două ori campioană națională la înot, deținătoarea unor recorduri în Statele Unite și a ajuns în faza calificărilor naționale pentru Jocurile Olimpice, Colleen Fotsch și-a continuat cariera în CrossFit și a făcut senzație.

Colleen Fotsch se antrenează din greu, a trecut prin momente dificile cauzate de accidentări și a revenit, de fiecare dată, mai puternică. Și știm că te poate motiva și pe tine să mergi mai departe.

Colleen Fotsch

Așa că ține și tu cont de cele 5 sfaturi pe care ți le dă Colleen Fotsch.

Nu te teme de ridicatul greutăților

Cred că multă lume are emoții când zice, „Antrenamentele cu greutăți o să mă rănească la spate sau o să mă fac prea mare.” Ca să te faci foarte mare, trebuie să faci multe ridicări. Dacă le faci moderat, te vor ajuta să arăți foarte bine și să te pregătești pentru alte activități pe care vrei să le faci. Trebuie să ai în rutină orice fel de pregătire de rezistență sau cu greutăți. Nu trebuie să fie foarte grele. Dacă ai o pereche de gantere mici, folosește-le. Nu trebuie să aibă 50 de kilograme.

Distrează-te

Știu că sună amuzant, însă CrossFit-ul a fost favoritul meu. Știu că, cu mult după anii mei de competiții, voi face în continuare CrossFit. Să faci mișcare nu trebuie să fie ceva despre care să zici “of, trebuie să fac asta”. Poate fi și amuzant. Trebuie să găsești acel lucru care o face așa, indiferent de ce ar fi. Găsește-ți un grup de amici cu care să faci asta.

Primul pas este să mănânci sănătos

Uită-te la ce mănânci și cât de mult este procesată mâncarea ta. După asta, va trebui să începi să îți numeri caloriile. Dacă începi direct cu numărarea, va fi mai greu. Trebuie să faci asta în fiecare zi, de mai multe ori pe zi. Trebuie să ai o disciplină uriașă ca să o poți face. De-aia îmi număr caloriile acum. Nu mă mai deranjează, o fac și când călătoresc și tot îmi ating numerele fără să o iau razna. MyFitnessPal e ce trebuie. Chiar dacă nu vrei să îți numeri în detaliu totul, e foarte important să vezi exact ce mănânci de-a lungul zilei.

Să mănânci mai puțin e la fel, dacă nu mai rău, decât să mănânci mai mult decât trebuie

Corpul tău e precum o mașină. Trebuie să pui ceva în el. Dacă îți folosești corpul atât de mult, va trebui să îl alimentezi cu ceva. Mereu credeam că, pentru a ajunge la corpul pe care mi-l doresc, o să trebuiască să fiu mereu flămând. Cândva am urmat un program de nutriție foarte strict și îmi era mereu foame. Acest mod de lucru nu e sustenabil. Nu trebuie să rabzi de la mâncare pentru a ajunge la rezultate. Mai ales femeile, când încep să își calculeze ce mănâncă, ajung să mănânce mai mult decât o făceau înainte.

Apreciază zilele grele, dar peste care treci

Sper că nu va mai trebui să trec printr-o operație vreodată, dar asemenea momente te fac să te gândești și să spui “Îți amintești de prima zi în care ai putut merge la antrenament după operație? Îți amintești ce fericit erai că poți să faci asta?” A durat destul de mult până am primit unda verde să mă pot antrena iar. Apreciază zilele grele, pe care însă le duci la bun sfârșit. În multe zile pur și simplu aș pleca pentru că nu mi se pare în regulă ce fac, dar întocmai aceste lucruri te fac să apreciezi acea zi și mai mult.

Foto: Red Bull Content Pool

Citește și: Ce gustări sănătoase să mănânci când ești pe fugă

Urmărește FitnessMag.ro pe Facebook și Instagram

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.