5 sfaturi care te ajută să rămâi în formă și în această perioadă

0
18008
5 sfaturi care te ajută să rămâi în formă și în această perioadă

Am intrat în cea de-a treia săptămână în care trebuie să stăm în casă, dar asta nu înseamnă că trebuie să ne oprim din a face mișcare. Ba dimpotrivă. Așa că avem 5 sfaturi care te ajută să rămâi în formă și în această perioadă.

Chiar dacă suntem în stare de urgență și recomandarea este să ieșim din casă doar pentru lucrurile de strictă necesitate, mai sunt multe persoane care nu respectă acest lucru.

Sălile de fitness, piscinele, stadioanele și parcurile, adică locurile unde puteai să faci sport, sunt închise așa că cel mai bine, în această perioadă, este să te antrenezi acasă.

Sigur, ordonanțele miliare date în ultima perioadă spun că este permisă ieșirea pentru activități sportive individuale în jurul casei, dar este important să înțelegem că acum este bine să evităm acest lucru pentru a încercă să oprim răspândirea virusului COVID-19.

Chiar dacă stai în casă în această perioadă asta nu înseamnă că trebuie să-ți petreci ziua în fața televizorului. Dimpotrivă, îți recomandă să te ridici cât mai des de pe canapea și să începi să faci exerciții pentru a-ți întări mușchii și pentru a păstra flexibilitatea corpului.

Iată 5 sfaturi care te ajută să rămâi în formă și în această perioadă.

Dansează pe muzică

Este lucrul pe care poți să-l faci oricând și care te va binedispune rapid. Pune-ți melodiile preferate și fă câțiva pași de dans prin casă. Combină dansul și cu orice alte activități mai faci prin casă, fie că mai faci ceva de mâncare sau curățenie.

Conform Organizației Mondiale a Sănătății este indicat să dansăm în fiecare zi pentru că acest lucru ne îmbunătățește starea de spirit.

Aplicații și clase de fitness online

Indiferent dacă îți place să faci zumba, yoga, HIIT, sau orice altă activitate fizică, sigur vei găsi pe YouTube un program pe care să-l urmărești. Foarte mulți antrenori personali și-au mutat și ei orele în online, așa că dacă mergeai la sală mai mult ca sigur că poți să-ți urmărești antrenorul pe una din platformele sale.

De asemenea, poți să-ți descarci și o serie de aplicații de fitness care să te ajute să-ți faci exercițiile în fiecare zi, iar adidas îți oferă acum tre luni gratuite pentru conținutul premium.

Faptul că nu ai echipament acasă nu este o scuză pentru a nu face mișcare. Vei găsi online o serie de exerciții pe care le poți face doar cu cu greutatea corpului tău.

Joacă-te pe calculator

Dacă nu te încântă aplicațiile sau clasele online de fitness, poți face mișcare cu jocurile speciale de pe consolele Xbox, PlayStation, Nintendo Switch sau Wii. Pentru fiecare sunt jocuri special create care te vor face să te miști, așa că nu mai sta pe gânduri. Desigur, nu vorbim aici de jocuri care te țin lipit de canapea 😉

Sari coarda

Chiar dacă nu ai o coardă în casă, poți improviza rapid una din ce ai prin casă. Desigur, vecinul de sub tine nu va fi probabil foarte încântat, dar săritul cu coarda este un excelent exercițiu pentru dezvoltarea capacităţii cardio respiratorii și cu siguranță te vei și distra puțin. Cătălin Gherman are și un program de exerciții special pentru începători.

Stretching

Nu renunța la stretching, iar dacă ai un balcon sau o terasă mai mare îți recomand să faci asta la aer. Este important să-ți menții flexibilitatea, iar dacă ești în pană de idei, dintr-o suită mare de opțiuni, am selectat 18 exerciții de stretching pentru relaxarea și întinderea musculaturii întregului corp.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește FitnessMag.ro pe FacebookInstagram și YouTube!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.