5 exerciții de TRX cu Andreea Ibacka

0
58
Andreea Ibacka - exerciții TRX

De parcă n-am fi resimțit și așa destulă presiune pe umerii noștri, a sosit momentul acela din an în care ne batem capul cu o grija în plus: cum vom arăta la plajă.

O motivaț­ie suficient de bună, ar spune unii, pentru a intensifica sau chiar pentru a demara antrenamentele de fitness. Și dacă tot spunem lucrurilor pe nume, trebuie să recunosc ca și pentru mine, această copertă pentru FITNESS MAG face parte din planul de pregătire pentru vară, dovedindu-se a fi un imbold considerabil pentru a face pasul înspre nivelul următor: un antrenor personal.

Nu de alta, dar în avanpremiera probei costumului de baie, nici gândul unui pictorial în bustieră și colanț­i, în plin sezon al drobului, cozonacilor și mititeilor perpeliț­i, nu m-a lăsat să dorm prea liniștită noaptea.

Cu alte cuvinte, anul acesta de sărbători am lăsat mâncărurile tradiț­ional românești pe mâinile musafirilor și mi-am văzut cu rigurozitate de dieta mea echilibrată. Carne slabă și salate… în heavy rotation. Cu tot cu dressing pentru frunza verde, pentru un plus de gust și un minus de frustrări.

Iar cu ocazia aceasta m-am hotarât să-ț­i ies și ț­ie în întâmpinare cu o serie de exerciț­ii care să te menț­ină în formă.

Exerciț­ii variate

Și pentru că se împlinesc 20 de ani de la inventarea TRX-ului, ce ar fi să aniversăm împreuna cu un antrenament?

Apropo, TRX este denumirea comerciala a primului produs de acest fel (un nume cu popularitate în mainstream), însa denumirea corectă a sportului este Suspension Training (antrenament prin suspendare).

Exercițiile constau în poziționarea corpului în diverse înclinații, pentru a mări sau pentru a micșora rezistența opusă, poziționarea având un efect direct asupra musculaturii. Ele pot fi executate atât de începatori cât și de avansați, diferența fiind nivelul pârghiei.

Antrenamentele cu TRX sunt bune pentru tonifierea întregului corp, într-o maniera blândă, având un risc minim de accidentare. Exercițiile sunt foarte multe (există câteva zeci) și variate și – dacă decizi să le alternezi – nu te lasă să te plictisești, solicitându-ți rând pe rând întregul corp.

De ce TRX?

Pentru că te-ar putea însoți pretutindeni. Dimensiunile mici și forma compactă îl recomandă pentru a-l purta cu tine în vacanțe, călătorii de afaceri sau chiar zi de zi la serviciu.

Pentru a te antrena, nu ai nevoie decât de un punct de susținere: tocul ușii, un bătător de covoare, o creangă de copac, un bolt solid în perete. Concret, iată cum arată o rutină simplă și rapidă pentru tonifierea și întreținerea întregului corp, ce poate fi folosită complementar cu antrenamentele cardio.

Și ca să vezi cât este de simplu totul îți propun un antrenament rapid, cu doar 5 exerciții de bază cu TRX pe care le poți face practic oricând și oriunde.

EXERCIȚIUL 1 – Tracț­iuni din înclinat – antreneaza în principal musculatura spatelui (marele dorsal)

Andreea Ibacka - exerciții TRX 1

EXERCIȚIUL 2 – Flexia brațelor – antreneaza în principal mușchii biceps

Andreea Ibacka - exerciții TRX 2

Descoperă toate exercițiile cu Andreea Ibacka în numărul 2 al suplimentului FITNESS MAG, disponibil împreună cu revista RUNNING MAG în rețeaua de magazine Inmedio, la centrele de presă din aeroportul Otopeni și online pe Books Express.

Abonamentele se pot face prin intermediul partenerului nostru Manpres Distribution.

Foto: Marooni

Urmărește FitnessMag.ro pe Facebook și Instagram

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here