3 motive să introduci oul în dieta zilnică

0
32
3 motive să introduci oul în dieta zilnică

Ouăle sunt gustoase și pot fi preparate rapid pentru dimineață, prânz sau seara. Iar beneficiile sunt multe.

Mai ales când vine vorba de persoane cu activitate fizică moderată sau întensă, voi recomanda întotdeauna ca oul să fie consumat zilnic. Pentru că oul, în ciuda a ceea ce se crede despre el, este un aliment super hrănitor și super tare! Eu îl consum zilnic și ador variațiile de omletă pe care le pot pregăti (le găsiți la mine pe Instagram)

Dar astăzi aș vrea să punctăm beneficiile principale ale consumului de ouă și de ce recomand asta:

Albușul – supereroul proteic

Printre alte elemente nutriționale pe care le conține oul, este important să știm că cea mai mare cantitate de proteină la 100 g dintre toate alimentele este concentrată în albușul de ou. Cam cât de tare?

Mai adaug tot aici că toți cei 9 aminoacizi esențiali de care are nevoie corpul sunt prezenți în compoziția oului, plus seleniu, vitamina D, B6, B12, A, D, E și K, minerale importante și omega 3, de care corpul are atât de multă nevoie.

Cum e cu colesterolul?

Auzim mereu că ouăle sunt grele sau greu de procesat sau că au mult colesterol. Dar știm exact ce înseamnă asta? Alimentele cu coleterol nu trebuie evitate, ba chiar sunt indicate, atunci când colesterolul este de tip HDL (colesterol bun). Ei bine, oul este unul dintre aceste alimente, care, deși conține o cantitate mare de colesterol, ajută la reglarea colesterolului bun din sânge și la scăderea colesterolului rău.

Studii arată și că nu există legături dintre consumul de ouă și riscul de atac de cord sau boli de inimă.

Hrănitoare și bune în diete

Pentru mine nu există un mic dejun mai sățios decât cel care conține ou. Și asta pentru că oul este foarte nutritiv și mai ales, delicios și conține o cantitate de carbohidrați care să te sature, dar care să nu-ți crească nivelul de glicemie din sânge. Deci numai bine!

Din aceste motive, ca și în cazul meu, ouăle sunt minunate în dietele de slăbire, dar, aș adăuga, ele trebuie incluse mai ales în dietele de pus masă musculară.

Citește și: 3 mituri despre apă pe care trebuie să le desființăm

Urmărește FitnessMag.ro pe Facebook și Instagram

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.