10 obiceiuri care te ajută să fii mai sănătos

0
40
10 obiceiuri care te ajută să fii mai sănătos

Dacă vrei să te simți mai bine, iată 10 lucruri pe care trebuie să le faci în fiecare și care te vor ajuta să fii mai sănătos.

Când tragem linie peste tot ce facem sau avem, realizăm rapid că a fi sănătos este cel mai important lucru. Și tocmai asta încercăm să facem aici la FITNESS MAG. Să te convingem să adopți un stil de viață sănătos. Să introduci sportul în viața ta, să ai grijă la ce mănânci și să renunți la obiceiurile nesănătoase.

Iată 10 lucruri care te pot ajuta să-ți atingi obiectivele din acest punct de vedere.

Ai grijă de nutriția ta

Când vine vorba despre sănătate, nutriția și sportul sunt primele pe orice listă. Oamenii sănătoși nu se nasc așa, ci aleg să aibă un stil de viață sănătos zi după zi, masă după masă. Printr-o dietă echilibrată și alegerea de mâncăruri sănătoase mai tot timpul, cum ar fi alegerea unei mese gătite acasă în detrimentul mâncării de tip fast-food, vei putea să îți îmbunătățești digestia și să îți controlezi mai bine greutatea.

Hidratează-te

Trebuie să cari după tine o sticlă cu apă peste tot pe unde mergi. Există nenumărate motive pentru care să bei apă. Oamenii sănătoși știu că, dacă deja ți-e sete, ești foarte aproape de dezhidratare. Pielea, părul, creierul și corpul tău, toate au nevoie de apă din belșug pentru a funcționa corespunzător. 

Fă sport

Oamenii sănătoși nu găsesc scuze atunci când vine vorba despre sport. Trebuie să îți găsești timp pentru sport, indiferent de cât de ocupat ești. 30 de minute pe zi sunt suficiente la început, pentru că te vor face să te simți mai sănătos și mai tânăr. Sunt mii de motive pentru care să faci sport, așa că axează-te pe acestea, nu pe motivele pentru care nu poți face asta.

Gestionează situațiile stresante

Stresul este un factor important pentru îmbătrânire. Unii ar spune că este chiar factorul numărul 1 pentru o sănătate de fier sau una șubredă, în funcție de cum îl combatem. Sunt mulți care mănâncă bine și fac sport, însă din cauza stresului se simt rău și nu obțin niciun progres. Oamenii sănătoși nu bagă în seamă toate nimicurile. Dacă acel lucru care îi deranjează nu va mai conta peste un an, atunci aceștia pur și simplu îl vor lăsa să treacă de la sine.

Odihnește-te

Somnul joacă un rol vital pentru sănătatea ta. Să dormi bine și suficient este esențial pentru sănătatea ta fizică și mentală, deci pentru calitatea vieții tale în general.

Ai încredere în tine

Oamenii care au încredere în ei înșiși arată bine, se poartă exemplar. Oamenii sănătoși au încredere în ei, pentru că știu că pot face față unor situații mult mai grele decât cea de acum. Trebuie să gândești ca și când ești tânăr și sănătos și așa vei fi. Trebuie să te înconjori de oameni pozitivi, care luptă mereu și știu să te motiveze.

Zâmbește

Zâmbitul înseamnă fericire, care are legătură directă cu sănătatea noastră. Când zâmbești, nu doar că vei primi un zâmbet înapoi, dar te vei și simți bine pe interior. Oamenii sănătoși înțeleg legătura dintre sănătate și fericire, așa că îi vei vedea mereu cu zâmbetul pe buze.

Relaxează-te

Relaxarea e ca un buton de resetare. Trebuie să vezi imaginea de ansamblu, să gândești în termeni mari și da, să te oprești din când în când din viața aceasta dată parcă pe repede-înainte. Să ai grijă de corpul tău e doar o parte a poveștii. Trebuie să ai grijă și de creierul tău, iar acest lucru îl poți face doar prin relaxare.

Meditează

Un mod prin care poți avea grijă mai bine de creierul tău este prin meditație. Vei putea să îți îmbunătățești starea de spirit și să te simți mai calm și mai pregătit pentru orice fel de situație. Meditând, vei putea să îți reglezi tensiunea arterială, bătăile inimii, anxietatea, stresul, starea mentală și imunitatea.

Ascultă-ți corpul

La final de zi, dacă îți asculți corpul așa cum trebuie, vei avea parte doar de beneficii. Trebuie să recunoști atunci când corpul îți cere odihnă, de exemplu, dar și când are nevoie de mișcare mai multă. Oamenii sănătoși sunt pe aceeași lungime de undă cu corpurile lor și știu când trebuie să ia măsuri.

Câte dintre aceste obiceiuri ai respectat săptămâna asta? Când îți faci timp și pentru sănătatea ta?

Citește și: Ce mâncăm după antrenamente pentru recuperarea mușchilor?

Urmărește FitnessMag.ro pe Facebook și Instagram

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.